Thursday, July 2, 2009

اعتراف نامه اینجانب طقرل جهان پرست!

بسمه تعالی

اینجانب طغرل جهانپرست قصد دارم اعترافتات خود را دررابطه با اتفاقات اخیر خدمت مردم شریف ایران اعلام نمایم منتها قبل از هر چیز ذکرچند نکته را ضروری میدانم
1-این اعترافات تنها به دلیل وجدان درد حاصل در اعماق وجدانگاه بنده و از اعمال شنیعم میباشد وهیچ ارتباطی به برخوردهای دلسوزانه انجام شده توسط برادران عزیز وزحمت کش بسیج و نیروی انتظامی ندارد.در واقع اینجانب قصد انجام این عمل را حتی از قبل از برخوردهای مصلحت انگیز برادران مهربان وشور انگیز وحافظان مملکت دموکرات اسلامی داشته ام.حتی این حس در وجود من قبل از انتخابات نیز وجود داشت که به هر نحو ممکن قبل از انتخابات هم چند بارقصد کردم اعتراف کنم که با درایات شیطان بزرگ و همینطور اسراییل ,انگلیس,شبکه تلوزیونی عوام فریب بی بی سی فارسی ودر صدر همه انها امریکای جنایت کار اقدامهای بنده برای اعتراف بی نتیجه ماند

2- اینجانب همیشه از طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی که به درستی پاکترین نظام دموکرات جهان بوده وخواهد بود هستم و تنها دلیله بنده برای اینکار فریفته شدن توسط نیروهای بهایی تلوزیون بی بی سی بود .البته لازم به ذکر است که بنده از بهایی بودن این افراد فریب خورده بی اطلاع بودم وگرنه به جون عمم اگه با انها عمرآ همکاری میکردم

3-روش بنده در این بر اندازی به روش بر اندازی نرم از نوعه مخملیش بود که به لطف خدا وبا کمک داروی ضد مخمل که توسط یکی از دانشمندان نخبه و 13 نه ببخشید 16 ساله کشور در زیر زمین خانه اصغر اقا وبه لطف برادر بزرگتر این دختر 16 ساله که مایهحتاج لازمه را از بازار موکت فروشها و از طریق مترو نواب میخرید خنثی گردید

ادامه دارد

No comments:

Post a Comment